subota, 3. prosinca 2011.

Moji hobiji :)

Ja imam puno hobija. Neki od njih su: plesanje, igranje na kompjuteru, učenje, spavanje, pisanje dnevnika...
Plešem zato što se tada osjećam slobodno. Samo jako pojačam muziku i uživam. Svaki dan pronalazim nove pjesme tako da mi to nikada ne dosadi. Igram se na kompjuteru kao i svako normalno dijete. HAHA. Mislim uglavnom visim na fejsu i slušam pjesme na Youtube-u. U zadnje vrijeme to radim manje nego prije. Sada mi je dosta jedan sat i već mi dosadi. Učim zato što trebam učit. xD Nekad mi se da, a nekad mi se neda. Ponekad imam ''napad učenja'' i cijeli dan provedem uz knjigu. :)  Spavam jer svakom živom biću treba 12 sati sna dnevno ( a meni i više). Pišem dnevnik samo kad se sjetim i u njega zapisujem samo one jako važne trenutke u mom životu. To su moji hobiji valjda.. :D

1 komentar: