subota, 3. prosinca 2011.

Moje frendice

Takvih prijateljica nema nigdje na ovom svjetu. Ma najbolje su i niko' ih ne može nadmašit. Moje dušanke. To su Martina, Ivona i Tea. Mi smo jedna luda četvorka koja svaki dan smišlja sve luđe i luđe ideje. Svoje najbolje trenutke dijelim s njima i one ih čine najboljima. Martina i Ivona su samnom od prvog razreda i od tada smo nerazdvojne. Teu sam upoznala u petom razredu i drago mi je da jesam. Mi smo gotovo cijeli dan skupa jer brbljamo na telefonu, šećemo se i idemo jedna kod druge. Kuhamo, pečemo kolače, naručujemo pizzu kod pizzermana, radimo grimase, zezamo se, idemo u dućan, žderemo hrenovku u lisnatom i još neke stvari koje nisu za javnost. xD One su moje legende i moj život bi bio jadan i tužan da nema njih.
Čortovi moji prokljatiji! <33333 :)
 *_____* 

3 komentara: